Felhasználási feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Rendelés véglegesítése előtt kérjük, tanulmányozza át az online vásárlással kapcsolatos tudnivalókat. Az Általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) elfogadásával a Fogyasztó tudomásul veszi webáruházunk szabályzatát és rendelkezéseit.

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

NIVISCA HU Kft.

2500 Esztergom, Árok utca 3.

Cégjegyzékszám: 11-09-028787

Adószám: 29230725-2-11

Közösségi adószám: HU29230725

számlaszám: OTP bank

11740054 - 24062983 - 00000000

IBAN: HU91117400542406298300000000

Kirendeltség: Hlavná 34, 94301 Párkány (Štúrovo), Szlovákia

Ügyfélszolgálat:

Telefon: +36 20 280 9137, +421 910 613 764

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Nyitvatartás munkanapokon: 09:00 - 17:00

A honlapon megkötött szerződésekre a szerződéskötés idején érvényben lévő ÁSZF érvényes.


Általános tudnivalók

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.butorline.hu weboldalon keresztül történik.

A Bútorline online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

Termékek, szolgáltatások

A webáruház egyedi bútorokat és garnitúrákat értékesít, illetve szállít házhoz a Fogyasztók részére.

A bútorok adatlapja tartalmazza a főbb jellemzőket. A szövetekről, és bútorokról készült fotók csak illusztrációk. Színbeli, illetve árnyalati különbségek előfordulhatnak. A pontos színekről kérjük, egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.

A bútorok csak az összeszereléshez szükséges csavarokat tartalmazzák, a falra rögzítéshez szükséges tartozékokat külön kell megvásárolni.


Megrendelés

A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, az ÁSZF elfogadásával, a Kosár tartalmának megrendelése ikonra kattintás megerősítésével jön létre.

Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben visszaigazoljuk.

Az Internet-szolgáltatás minőségéből vagy hiányából, az e-mail szolgáltatónál technikai okok miatt elveszett levelek miatti teljesítetlen megrendelésekért nem tudunk felelősséget vállalni. Ilyen esetben telefonon javasolt tisztázni a problémát.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a Fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.


Árak

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár, amely az általános forgalmi adót tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A webáruházban olvasható adatok a gyártók által megadottak alapján történnek felvételre, az elírás, tévedés jogát fenntartjuk!


Fizetés, számla, szállítás

A fizetés készpénzben, utánvéttel történik az áru kiszállításakor. Bankkártyás fizetésre nincs lehetőség. A Szolgáltató legkésőbb a megrendelt termékeknek a Fogyasztó által történt átvételekor a kifizetés igazolására számlát ad a Fogyasztó részére.

A szállítás pontos időpontjáról a Szolgáltató a Fogyasztót egy munkanappal korábban telefonon értesíti. A bútorokat lapra szerelt állapotban szállítjuk.

A teljes vételárat a Fogyasztó a kiszállítást végző és a Szolgáltató által megbízott fuvarozó részére fizeti meg a termék átvételekor. A szállítólevél aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Ennek megfelelően a Szolgáltatónak utólag, színbeli, mennyiségi és sérülésre vonatkozó reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Előfordulhat, hogy a kiszállítás rajtunk kívül álló okokból (pl. útviszonyok, baleset, időjárási okok, vis major) az előzetes értesítés ellenére meghiúsul. Ilyenkor a lehető leghamarabb tájékoztatjuk Fogyasztóinkat, és a kiszállítást a következő lehetséges időpontban ismét megkíséreljük. A Fogyasztó természetesen ezt nem köteles megvárni, és úgy dönthet, hogy eláll a vásárlástól.

A szállítással kapcsolatos tudnivalók részletes ismertetését a Fogyasztó a weboldal alján a "Szállítás" címszóra kattintva találja. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.


Garancia, szavatosság

Termékeinkre 24 hónapos garanciát vállalunk (amennyiben a gyártó nem biztosít ennél hosszabbat). A garancia a vásárlás napjától érvényes. A garancia kiterjed a termék minőségének bármely sérülésére, amely a gyártó vagy a szállító hibájából fakad. A termék természetes használatból adódó kopása, értékcsökkenése, tulajdonságainak változása nem minőségbeli hiányosság.

Garanciális csere esetén kérjük, hogy a hibás vagy sérült terméket fényképezze le és küldje el a webáruház email címére: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. .

A szavatosság érvényességének feltételei:

- A bútor összeszerelése során a vevő követi a bútor összeszerelésére vonatkozó utasításokat.

- A terméket rendeltetésszerűen használták és kezelték.

A Fogyasztó elveszíti az ingyenes garanciához való jogát a következő esetekben:

- Amennyiben nem tartotta be a bútor összeszerelésére és szállítására vonatkozó utasításokat.

- A termék a vevő hibájából kifolyólag sérült.

- A hiba a vásárlás pillanatában fennállt, a Fogyasztónak erről tudomása volt (pl. értékcsökkentett termék).


Panaszkezelés menete

Amennyiben bármilyen problémája, észrevétele van a megvásárolt termékkel kapcsolatban, e-mailben szíveskedjen jelezni, képekkel alátámasztva a termékkel kapcsolatos problémáját, mivel a gyártók is kérik tőlünk a bútor hibájáról készült képeket.

Reklamáció esetén kérjük lefotózni a dobozokon/csomagoláson levő címkéket a könnyebb azonosítás érdekében és e-mailben elküldeni az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.

Panasza online is benyújtható: http://www.panaszok.butorline.hu

Panaszküldés után munkatársunk maximum 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, és ismerteti a lehetőségeket.


A vásárlástól való elállás joga

A Fogyasztó jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét e-mailben vagy telefonon jelezheti.

Online vásárlás esetén a vásárló az áru átvételétől számított 50 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

A vételár visszafizetését csak a használatba nem vett, hiánytalanul, sérülésmentesen, sértetlen csomagolással visszaszolgáltatott termékek esetén teljesítjük.

A bútor összeszerelése előtt kérjük, figyelmesen vizsgálja meg azt: elégedett-e annak színével, minőségével, mivel nem tudjuk visszavenni azokat a bútorokat, amelyeket egyszer már összeszereltek.

Amennyiben elégedetlen a termékkel, és még nem kezdte meg az összeszerelést, tegye vissza az elemeket a dobozba úgy, ahogyan azok megérkeztek, és zárja vissza a dobozt.

Amint a bútor visszaérkezik hozzánk, és megbizonyosodtunk róla, hogy semmilyen garanciára vonatkozó szabály nem sérült, 72 órán belül visszautaljuk a bútor árát az Ön által megadott bankszámlaszámra. A visszatérítés nem vonatkozik a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a Fogyasztónak kell viselnie.

Fontos tudnia, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 50 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van.

Az 50 napos visszaküldési lehetőség nem vonatkozik az egyedi megrendelésre készült, egyértelműen a vevő egyedi igényeinek megfelelően előállított termékekre (kárpitozott bútorok).

Jogvita esetén a Felek elsősorban közös megegyezésre törekszenek. Közös megegyezés hiányában a Felek a szerződésből eredő minden jogvitájuk elbírálására a Magyar Gazdasági és Iparkamara mellett működő Választott bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.


A tulajdonjog fenntartása

A teljes vételár kifizetéséig a termék(ek) a Szolgáltató tulajdonában marad(nak).


Egyéb fontos rendelkezések

Egyéb nem szabályozott kérdésekben a Ptk. rendelkezései az irányadóak. A Polgári törvénykönyv, valamint a kereskedelemre vonatkozó rendelkezések az irányadók.

1. a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény

2. a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény

3. a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságról szóló 225/2007. (VIII. 31.) Korm. rendelet; az üzletek működésének rendjéről, valamint az egyes üzlet nélkül folytatható kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 133/2007. (VI. 13.) Korm. rendelet

4. a szavatossági és jótállási felelősségére, illetve az ezzel összefüggésben érvényesített szavatossági és jótállási igények intézésére a Ptk.-ban és a 49/2003. (VII.30) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak